sobota 16. května 2020

Moje knihovna: BB art

Dalším nakladatelstvím, které si představíme bude nakladatelství BB art. Jaké série a knihy z tohoto nakladatelství najdeme v mé knihovně?


Na úvodní fotce můžete vidět hlavní část mých knih z nakladatelství BB art. Jedná se zčásti o knihy od Anthonyho Horowitze, jeho pentalogie Síla pětice, Škola černé magie a Horory na dobrou noc. Řekněme se že jedná převážně o dobrodružné a fantasy, sem tam i nějaké sci-fi jako třeba dva díly série Jezdci časem nebo série Stín krále lebek od Jamese Rollinse. Mimo ně se pak jedná i o Hněv andělů nebo Čarodějky z East Endu. Klasická literatura je zde zastoupená také a to Dnem trifidů, jedné z klasických sci-fi.


Dvě takové jednorázovky jsou pak Etiketa Ladislava Špačka a Kouzelný svět Pána prstenů Davida Colberta. Rozhodně se jedná o zajímavé knihy, některé spíše k nahlédnutí než klasickému čtení jako v případě beletrie.


A velkou část sbírky zabírá nádherná dobrodružná série Roberta Muchamorea CHERUB, která pojednává o dětských agentech britské špionážní služby. Přečtenou mám zatím polovinu a určitě budu pokračovat, protože tahle série se čte úplně sama. Pokud neznáte, tak mohu doporučit nejen vám, ale i případně vašim dětem, protože je to svým způsobem i poučné. Mezi tématy napříč sérií se objevuje kriminalita všech možných druhů od drog, přes týrání zvířat a ekologický aktivismus či vězení.


Sečteno a podtrženo mám doma v knihovně celkem 28 knih z nakladatelství BB art, ale přečtených pouze 8, což na jednu stranu není žádná velká sláva, ale když se podívám na jiná nakladatelství, od kterých mám knih víc a přečteno mám méně, tak to není až tak špatné. Určitě tu mám rozečtené série, ke kterým se v budoucnu chci vrátit a dočíst je, takže tohle skóre by se mělo spíše lepšit. Navíc z BB artu mi doma knihy nepřibývají tak rychle, jako u ostatních nakladatelství, takže to ten pozitivní obrat ještě podporuje. 

Jaké knihy z BB artu máte doma vy? A jaké jsou vaše oblíbené?


6 komentářů:

  1. Z BB Artu mám doma 16 knih, ani jednu jsem zatím nečetla. OVŠEM četla jsem Den Trifidů (parádní kniha) a z knihovny jsem měla půjčenou Ledovou bariéru a tou jsem v roce 2013 začínala psát svůj blog :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno má svůj čas. Mám to tak se spoustou knížek. 😉

      Vymazat
  2. Horowitz vypadá pěkně. Vždycky jsem obdivovala ty obálky a kdysi jsem to chtěla číst. Ale jako u spousty jiných knih, nebylo zatím kdy... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já četl první díl Síly pětice a je to takový hezký a tajemný, určitě jsem zvědavý i na další díly. Školu černé magie chci přečíst také proto, že části byly Rowlingové inspirací při psaní Harryho.

      Vymazat
  3. Ted tak přemýšlím, že z BB art nemám žádnou. Nebo o tom nevím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že tohle všechno už jsou spíše starší kousky, no... Oni z novějších dělají dobrý thrillery a tak, což není úplně můj hlavní záběr...

      Vymazat