neděle 3. ledna 2021

Knižní výzva 2021

 Zas a znova, jak další rok přichází, jsou zde další a další knižní a čtecí výzvy.


Čtu si pro radost a na pohodu, nikoliv na soutěž. Letos jsem si tak stanovil mnohem rozumnější počet knih. I vzhledem k tomu, kolik mám rozečtených knih, které plánuji během prvních měsíců roku 2021 dočíst, což by mi mohlo i psychicky trochu pomoci a povzbudit. V posledních letech tuto výzvu organizovala Ells, ale letos nové ikony nepřipravovala. Vybral jsem tedy ikony pro 10 a 20 knih z roku 2018 a úvodní fotku upravil z roku 2020. Celkový počet knih na rok 2021 stanovuji na 15 a uvidíme, kam se to během roku bude vyvíjet. 

1. Ztracené příběhy / 408 stran / 90 %
2. Rudé svitky magie / 391 stran / 95 %
3. Kostičas / 479 stran / 95 %
4. Vražedná léčba (rozečteno)
5. Harry Potter a kameň mudrcov (rozečteno)
6. Příběh magie (rozečteno)
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.






Mezisoučet: 1278 přečtených stran (3 přečtené knihy)


2 komentáře:

  1. Taky se snažím jet na pohodu a zbytečně si nepřidávat stres. Jako loňský rok jsem si na Goodreads nastavil 20 knih a když přečtu víc tak dobře a když ne tak se nic neděje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě. Já dal letos 15, protože loni jsem původně měl taky asi 20, ale jak jsem toho dost rozečetl a nedočetl a dočítám postupně teď tak to mám roztahané a hůř koordinované. :D Tak snad ten letošek potom bude v tomhle trochu lepší.

      Vymazat