neděle 3. ledna 2021

Plány pro rok 2021

Jaký bude knižní rok 2021? Pojďme se podívat, co všechno je v plánu pro nejbližší měsíce a výhledově i pro zbytek nového roku.

O knižních výzvách se rozepíšu v samostatném článku, nyní bych se soustředil na aktuální plány na čtení. Pokud si vzpomenete na můj podzimní článek s nedočtenými knihami, tak všechny ty plánuji nyní na začátku roku 2021 dočíst. Na to navážu prvním dílem Harryho Pottera ve slovenštině a ilustrovaným čtvrtým dílem v češtině. Následně rozhodně má z čeho vybírat, ale plánuji si dát některé vánoční knížky jako například Ikabog nebo Thor a mocné kladivo Mjölnir, obě jsou slabé a neměly by zabrat příliš času. Dále uvidím, nejspíš se budu věnovat dalším dílům Hraničářova učně, Divotvůrce a knihy Neala Shustermana Nimbus, Sucho a Bez šance. Na jaře nás totiž čeká závěr série Smrtka s názvem Zvon. Budu se ale co nejvíce věnovat četbě, abych se zlepšil. Dám si možná i nějaký rereading a k tomu bych rád opět zařadil nějaké čtení v angličtině. 

Čeká na nás i spoustu nových knih napříč nakladatelstvími, takže se rozhodně máme na co těšit. Pokusím se někdy v průběhu ledna dát dohromady tituly, na které se letos nejvíce těším.

V současné době se těžko odhaduje, jestli se budou konat nějaké knižní akce jako například Svět knihy v Praze a v Plzni, YOLI piknik, YOLI narozeniny, Potterfest nebo Humbook. Doufejme ale, že nějaká knižní akce se letos uskuteční a vy se pak můžete těšit na reporty z těchto akcí. I bez nich tu ale nebude nuda. Rozhodně plánuji dál pokračovat v kniřních přírůstcích i v projektu Moje knihovna, který bych rád dotáhl do úspěšného závěru, kterým je doplnění své vlastní databáze knih, které mám doma.

Jak mi bylo připomenuto ve vánočním článku, slíbil jsem přehled vydání Harryho Pottera, která mám doma. Vybral jsem si tedy Kámen mudrců, který mám doma nejčastěji a podíváme se na všechna různá vydání. 

Máte vy nějaké přání, co byste tady na blogu rádi viděli? Dejte mi to vědět v komentářích pod článkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat