neděle 1. března 2020

Knižní výzva 2020

Každý rok se opakuje stejný scénář. Letos to bude ale trochu jinak...


Každý rok jsem se snažil vylepšit "skóre" z toho předchozího roku. A možná právě to bylo kamenem úrazu. Někdy od září 2019 jsem nečetl v takové míře, jak jsem zvyklý, a navíc jsem se dostal k titulům, které mi nesedly v tu chvíli. Takže jsem se pocitově zasekl a nějak se to se mnou sunulo. Máme březen a pomalu ale jistě se z toho stavu dostávám. Proto nechávám všechno na stejném stavu jako loni a pokud se stane, že toho přečtu více, bude to jedině příjemná změna. Dohněl jsem konec roku komiksy Asterixe, což mi připomnělo dětství a jsem rád, že se k takovým titulům vracím, určitě v globálu chci letos s komiksy pokračovat. Mám tu tři další ze série Doctor Who a ještě nějaké nepřečtené Asterixe, takže to bude fajn. Také průběžně chci dál číst ilustrované Harry Pottery a pokračovat v náhodných volbách nepřečtených věcí z mojí knihovny. Plus bych rád také dočítal nějaké rozečtené věci, takže v globálu letos půjde o takový úklid knihovny i co se týče rozečtených věcí. Výzva na Goodreads bude kopírovat tuhle, prostě základních dvacet a cokoliv navíc je malé bezvýznamné plus. Ať se vám i v roce 2020 čte stejně dobře, jako se vám četlo doposud!

Za super obrázky i výzvu děkuji opět Ells!
 
1. Zlatá věž / 216 stran / 95 %
2. Tajemství prstenců Saturnu / 360 stran / 100 %
3. Harry Potter a vězeň z Azkabanu / 336 stran / 100 %
4. Nejhorší večírek tvého života / 320 stran / 80 %
5. Letopisy Vukogvazdské družiny 1 / 392 stran / 85 % 
6. Spoutávač / 440 stran / 80 %
7. Tajemství saténových klobouků / 329 stran / 95 %
8. Červená, bílá a královsky modrá / 424 stran / 100 %
9. Charlie a tajuplná truhlička / 286 stran / 90 %
10. Dům soli a smutku / 400 stran / 80 %
11. Nejkrásnější dárek / 232 stran / 95 %
12. Twelve Doctors of Christmas / 320 stran / 88 %












Mezisoučet: 4055 přečtených stran (12 přečtených knih)

Jak jste vy zahájili první dva měsíce roku 2020 čtením? Máte už splněnou velkou část výzvy nebo tohle vůbec neřešíte a prostě jen čtete, jak máte chuť a náladu?

Žádné komentáře:

Okomentovat