středa 2. ledna 2019

Knižní výzva 2019

I po loňském fiasku, kdy jsem výzvu nesplnil, do toho jdu letos znovu...



Minulý rok jsem měl velké oči a myslel jsem si, že dát 33 knížek se dá zvládnout. Jenže dopisování diplomové práce, učení se na státnice a nová práce... to se prostě sešlo více věcí najednou a nějak jsem se zpomalil ve čtení. Věřím, že letos to bude lepší, ale raději zůstanu při zemi a volitelně budu zvyšovat cíl, pokud se k němu budu blížit a bude ještě zbývat čas. Krásná kulatá dvacítka bude hezká startovní pozice. Stejný cíl si dám i na Goodreads, abych před koncem roku nemusel "podvádět" a cíl si upravovat podle počtu přečtených knížek. Přeji hezké počtení a hodně štěstí a jen samou radost v novém roce 2019!

Za super obrázky i výzvu děkuji opět Ells!


1. Jezdci z říše hromů / 295 stran / 80 % 
2. Doctor Who: Revoluce hrůzy / 128 stran / 85 %
3. Dej mi své jméno / 256 stran / 95 %
4. Cinder / 400 stran / 95 %
5. Grindelwaldovy zločiny / 288 stran / 97 %
6. Muffin a čaj / 272 stran / 100 %
7. Selected - Vybraní / 272 stran / 60 %
8. Země příběhů 5: Na vlnách fantazie / 344 stran / 100 %
9. Země příběhů 6: Srážka světů / 280 stran / 100 %
10. Kouzelnice / 432 stran / 90 %



11. Mořská panna / 264 stran / 80 %
12. Kocour v klobouku / 64 stran / 60 %
13. Asterix z Galie / 48 stran / 60 %
14. Asterix u Belgů / 48 stran / 80 %
15. Velký příkop / 48 stran / 100 %
16. Asterix a Rahazáda / 48 stran / 100 %
17. Asterixův syn / 48 stran / 100 %
18. Růže a meč / 48 stran / 80 %
19. Asterixova odyssea / 48 stran / 80 %
20. Země příběhů - speciální průvodce / 264 stran / 100 %

Mezisoučet: 3895 přečtených stran (20 přečtených knih)


A co vy? Jaké jsou vaše výzvy? Plníte třeba tu na Databázi knih? Letošní témata jsou zajímavá, takže to zkusím a uvidím, jestli to vyjde.

4 komentáře:

  1. Dvacet knih určitě zvládneš levou zadní :-) Já jsem se po loňském fiasku letos rozhodla držet při zdi a zvolila jsem šedesát. Tak snad se nám bude dařit a výzvu s přehledem zvládneme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo myslím si, že letos budu možná moct i navyšovat. Budu to prokládat komiksy pro změnu tématu a stylu, takže se to neomrzí a možná to pomůže ke drobnému zrychlení četby a uvidím jak to půjde. :-)

      Vymazat
  2. Já si na rok 2019 dala za cíl přečíst 50 knih (u Ells výzvy), na Goodreads jsem se trochu odvážila a dala jsem si za cíl 60 knih. Minulý rok jsem také státnicovala a tak jsem neměla tolik času na čtení. Byl to náročný rok, ale nakonec jsem jej zvládla a po dokončení státnit jsem to nakonec dohnala na 55 knih za rok 2018. :-) Snad se mi podaří těch 60 zvládnout, zatím k tomu mám dobře našlápnuto. Mám přečteno 18 knih do dnešního dne.
    Budu ti držet palce ve splnění výzvy. Třeba po státnicích počet navýšíš. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No státnice jsem měl loni, ale jsem v pohodě s tím, jak to bylo, teď se trochu rozjíždím a přijde mi, že se dostávám do lepšího tempa i prokládáním komiksy nebo audioknihami, pocitově mě to zrychluje ve čtení. Věřím, že letos možná budu i navyšovat. Goodreads tedy navyšovat nebudu, jen tuhle od Ells. Pak letos doufám, že se mi povede splnit poprvé výzvu z Databáze knih, jsou tam dobrá témata...

      Vymazat